Thursday, June 18, 2009

duit oh....duit



duit ooo duit...mane la ko duit...aku mmg sengkek gile ni...duit gaji yang aku keje sebulan tuh xmasuk2 lg...byk lak problem die..menci aku...aku ade rm5 jek nih..nk pk bayar yuran lak mgu depan...gaji aku rm700..yuran aku rm800..adei..camne tuh?pening pale nk pk nih..nk mintak ngan mak abah...aku phm situasi diorg skg..huhuhu...g mane ni?duit loan dah hbs...camne xhbs...byk kejadian malang menimpa aku thn ni...padahal thn ni thn aku...thn lembu...tp byk lak sialnyer..kete rosak lak..duit ilang la...kene ganti brg kemas kepada duit la...eiii...org kate kalo byk sgt musibah mesti ade perkara yang aku wat salah n tuhan xsuka...ya allah ampun kan la dosa hamba mu ini..uwa...kat mane nk carik duit ni...unisel pun gile gak...dah wat system tarik loan lam account wat je la cmtu...ni ubah system lak nk suh byr penuh...giler!!!dah r sem ni xdpt loan...opsss bukan result teruk yek...ekekek sbb sem pendek...loan xde ler...btul la org kate duit ni raja sgala kehidupan...xde duit otak jd giler...cam aku skg!!!!

0 comments: