Wednesday, July 1, 2009

bestnyer die g pulau redang.....

salam....
hehehe...bestnyer azyan g redang...ciksu nk ikot!!!!hehehe tp dah terlambat...diorg g mase cuti skolah ari tu...tp aku bukan nk cite pasal diorg g redang best ke x...tp ade sesuatu yang menarik minat aku utk bercerita...ekeke...aku tgk blik gambar2 diorg g redang..bl sampai time pic tu aku gelak sorg...mcm2 anak buah aku yang makin membesarskg ni.....huhuhu....byk kerenah...tp tu la yg aku rindu...nk blik nk jumpe die...ekeke...suke wat aku gelak2 tgk telatah die...mak ayah aku pun suke cucu2 makin bertambah...ermmm..dah mula melalut...kembali pada cite yg asal...nk cite pun xgune...tgk la sdiri pic tu...

tertido time snorkling..

tertido..penat sgt....

2 comments:

ucuk said...

alalalala..cian nyo ko anok sdaro kito..sapo tertido nah..

Anonymous said...

sapo an sdaro anda?anok sdra kite la