Tuesday, July 14, 2009

new boxer!!!!!!

salam....
hehehe...saje jek nk gtau..ari sabtu ari tu g anta brg umah angah....bukan brg pepun...tilam n bantal jek...ye la aku dah nak masuk hostel blik...so xdperlukan sumer tu...ehehehe...tp b4 balik umah aku sue n iera sgah tesco...sue nk beli box nk smpan brg2 die...nk yang beroda...senang nk bwk...ekekke patot la buntot besar asik nk bwk yg senang2 jek...heheh jgn marah cik sue...erm...dalam duk ronda2 kat tesco tu...ternampak lak boxer yg berharga rm5...adei...lawa2 lak tgk...xde duit ni....tp hati bdetik2 nk kan boxer tu...aku saje wat2 belek2 dlu...iera ngan sue dah excited amik...aku pun amik gak la....hehehe..xthn weh tgk diorg amik n pilih...aku pun excited gak la memilih...tp aku beli satu jek...sbb dah de kat umah...aku nk kaler ijau...tp xde size lak...cik iera lak yg ambik kaler tuh...cissss!!!!!!jeles btol la...itu kaler yg aku nk!!!hehe..xpe la xleh pakai tgk kawan pakai pun jd la...sampai jek kat umah terus pakai...ekeke..xsaba2...nk try nk terus basuh la...hehehe.....

ijau:iera,pink:sue n purple campur:aku le...

2 comments:

ucuk said...

hahahaha...nok sor bhules dop???nok hok warno kelabu...ado ko dop?

saya laaa said...

bulesss....tp siza bapo dop hau...