Sunday, July 5, 2009

malasnyer nk drive

salam...
adeiii...mlsnyer aku nk drive balik unisel ni...dah la drive sorg2...ye la of cos la yg drivenye aku sorg....ekeke..erm..mls nk blik nk kemas umah lg...nk kemas brg2 lg...adeii penat2...exam aku start 20hb...maybe blik 21 hb...huhu...masak nk kemas nih..nk kene wat blik sume brg dah...sem depan duk ostel then pratikal...uwaa....xsabar lak..takot pun ade...eiii seriusly xsaba nk blik kg ni...cam memanggil2 lak aku blik...saba...saba....kene setel kan sume urusan dlu...exam blum lg ....kene fokus2...ei dah satu subjek jek sem ni...tu la jatuh bgn aku...uwaaaa mintak dkekalkan pointer tu...takot lak...xleh memain ni...hehehe lgpun aku dah janji ngan housemate aku...kitorg fight same sape dapt dekan sem ni...ehehehe...ssh gak ni...tp aku ttp nk sahut cabaran...nk fight ngan diorg...hehehe...insyallah kita same2 berjaya kawan2ku...yg penting usaha n berserah kepada ALLAH....eii..perasan memamcam lak..tetibe rindu c dia...hehehe...sape c dia tuh?ekekeke...malu nk cite lg....tp aku rasa aku sayang die...tp aku rase aku n dia makin jauh...xtau nape...tp aku anggap la die bz n aku pun bz...mls nk layan kalo perasaan cam ni...wat gado2 jek...mak abah!!!rindu ni!!!!nk balik!!!!!

0 comments: