Thursday, August 13, 2009

finally...tq 4 evertin...

salam...
ermm xtau pe perasaan aku bila bukak blog ni...nak nangis?sakit ati?suke?gembira?benci?frust?erm...ntahla aku xrati nk describe what my feeling now..tp yg aku tau nk space utk aku curahkan air mata sepuas2nyer...mgkin kedengaran agak bodoh disbbkan bce blog tu pun nk nangis...tp bl melibatkan ati n perasaan aku xleh nk lawan...air mate la yg menemani aku...erm..patut dr dlu lg aku blaja setelah dkhianati...sepatutnyer...aku blaja...tp aku bodoh dsbbkan desakkan sayang aku pada die...ntah la...everything cantik dmata bl sayang...aku masih sayang...tp hati ni rasa tercalar,dhina,ditipu hidup n mcm2 la perasaan ati ni rasa...sepatutnya aku blik kg ari tu aku dah perasaan sikapnyer yg dingin...tp aku ttp bekeras menidakkan perasaan itu..ya aku akui die ramai kwn..aku tau sikapnye sebegitu...tp 1 lg tamparan hebat bg aku...msg dalam inbox fone die...mmg nampak keterlaluan aku bukak msg die...tp die yg wat aku jd curiga..ketara sgt dwajahnya saat itu...mmg nk nangis n nk blalu pg jek masa tuh...tp aku kuatkan semangat...better aku berbincang dlu b4 bertindak...sbb tu cr aku...walaupun aku tau die selalu mengelak utk berbincang pasal ini semua...tp aku ingin kebenaran dsebalik teka teki selama ini...erm..mlm tu die bg aku harapan....harapan sume wanita idamkan...erm...indah dhati ini walaupun dhati masih lg keliru n terbayang ngan msg di inbox fone die...ermm aku tau..itu hny sepotong ayat nk menyejuk atiku...aku sabar lg...erm...tp semlm aku ditipu lg..selama ini aku percaya setiap pe yg dkata...erm..ape salahnyer berterus terang jek..bkn aku nk watpe pun..xperlu menipu xde internet xon ym or segala bagainyer...bygkan la aku terdesak nk suh die check status utk tau kelulusan ostel tuh...die sanggup tipu aku..padahal dwaktu itu aku tau die on9..n ade internet..bygkan time aku nk suh die check result aku..erm..die bg alasan yg same gak...time tu aku xtau...xpe la...tp arini saat ini penipuan die terbongkar...erm...sanggup tu menipu aku kol tny die on9 ym ke x...die ckp x...n sgup invi diri utk aku tuh..erm...walhal aku dah tau time aku kol die tuh...huh!!!atas dasar ape utk die menipu sebegitu rupe?xsgup nk ym?xgado2?eiii pk secara matang la...jgn pk bodoh sgt...xyah menipu...aku mmg xsuke kalo camne...panas ati...n saat ni gak aku tbaca blog die...mmg die menagih cinta yang lama...SAH!!!!!awk dah tertangkap dgn kata2 bohong awk tuh...ntah..la...saat ini ati aku hancur n xde rase percaya lg..lebey baik aku undur dri dr diri dperkotak katik sedemikian rupa...begitu rendah aku dmata die...die cabar aku utk wat sedemikian rupa setelah aku curahkan segalanyer....ntah la...xleh nk thn...sakit sgt...tgk la sdri blog nih...

ermm ni lagu die

ni komen..erm beransur ape kah itu...gembiranyer die

erm..dable klik leh la tgk sec besar pic tuh....riang gembira die...sume kisah cinta n ex die dlu gtau org...aku?erm..mane de tau...npk sgt c boya darat...ceh!!!!bodoh aku...saat ni aku sakit ati n nk ckp pg la awk menagih blik ngan die tuh...sebenarnye itu yg awk inginkan...semuanyer jelas!!!!SAKIT HATI yang melampau...cuma nk ucapkan kat die...tq everything..finally..i know who r u...erm..tq sbb saye ade pengalaman sebgini...

1 comments:

Anonymous said...

cian ko...saba la ek?tu la jgn terlalu setia sgt...kikikiki...saba ek.aku tau ko kuat.kalu aku ceraikan je laki sengal camtuh.ramai yg minat kat ko kan?go2 away je terus..kikiki