Thursday, August 13, 2009

welcome back!!!

salam...akhirnyer...kembali gak aku ke unisel ni...huhuhu...sem ni duk ostel...xdpt duk 1 umah ngan diorg....walaupepun aku ttp nk cuba n cuba gak satu umah ngan diorg...huhuhu...xkan la nk duk sorg kat tingkat 4 tuh...huhu dah la ngadap tasik...leh mati kering aku kt c2...lama xduk ostel...rindu lak...hehehe...penat masih rase lg...wah dah lame aku xbukak blog ni upenyer...ermm...cuti scutinyer...tp mmg best la cuti ni...berehat kat umah...makan minum n tido...manja lak aku cuti ni...ekeke..aku xberjalan g mane2 pun cuti ni...lepak umah jek...dah xde org nk temankan..xleh paksa...nasib badan la...erm lantak la...aku pedulik ape...nk menipu tipu la..tu antara die ngan tuhan..kalo dio leh wat camtu xmustahil aku pun bleh wat....tp jgn nk ungkit kemudian ari...erm...mls nk layan kalo org jual2 mahal...kekekeke...erm..anak buah aku?makin besa n tgi...byk keletah die....hehehe...rindu la die panggil aku "iccu"ekekeke...maksud sebenar ciksu...ekeke..byk ckp tul...hehehe...azyan ciksu sayang azyan...eehehe...erm...xsaba lak nk tgu anak buahku yg ke3 ni...hehehe...dgr kaba berita bulan 1 ni..insyallah..semoga semuanyer berjalan dgn lancar...djauhkan segala yang leh memudaratkan...erm..mak ayah aku?erm...diorg mesti la sht...eekekke..abah beria2 nk tuka kancil kepada myvii...tp xjd..aku kesian gak..tp nk wat camne aku pun xmampu..duk blaja lg...nk tolong byr pun xmampu.....blik ari tu biasa la aku bercite itu ini ngan mak aku...byk sgt story nk gtau...ekeke..semua hal aku cite...ye la mak aku la org yg phm aku dr segenap sudut...hehehe..tq mak..tq abah...luv u so much...

0 comments: