Friday, August 21, 2009

puasa dirantauan......

salam...
ermm....dah beberapa ari xupdate blog ni...ntah la...kemalasan melanda diri yg teramat sgt...lgpun letey ngan jadual yg penuh..ye la sem ni aku amik 5 subjek so...20jam kedit la...mak ai...dah la byk projek sem ni..mintak2 la aku dpt handle...ntah la nape 2/3 ari ni mood xbape nk ada...sedey...sayu...nk marah memacam ade..ntah la ape faktor leh wat aku gini...ari tu aku gaduh lg ngan c dia...ntah la...aku cuma nk luahkan kekeliruan dhati..nk kepastian...tp dtuduh sengaja membesarkan cite...salah ke aku nk tau?salah ke aku nk ngungkit perkara yg aku xpasti n wat aku sakit ati...walaupun memacam berlaku c dia still xmintak maaf ngan aku..walaupun itu kesalahan die...bg die mungkin menipu,menyakiti ati aku tu xsalah n xperlu mintak maaf agaknyer..mgkin die igt ati aku tu leh lupakan ape yg berlaku...ntah la...mls lg aku nk ckp pe...nnt memacam lak timbul aku jht...cuma aku nk die phm perasaan aku jek...arghh!!!!persetankan sume tuh.....esok dah pose...baik aku fokus pada pose aku thn neh...bia amalan aku pada thn ni diterima Allah s.w.t...insyallah...semoga diberi keberkatan pada bulan pose ni utk aku tumpukan pada stady aku neh....uwaa!!!!!thn ni 1st time aku menyambut 1ramadhan keseorgn tanpa famili dsisi...sayunyer..biasanyer tiap2 thn aku akan sambut ngan famili aku...tp thn ni dsbbkan tanggungjawabku sbg anak dan seorg pelajar terpaksa aku korbankan sume tuh....xpe lah...insyallah kalo panjang umo...thn depan aku sambut ngan diorg...tp sedey sgt2...tp xpe..ngan ade teman d cc dah memadai...pasni nk g umah eni...nk sambut ngan die...aku n cik sue sambut pose umah eni...kitorang xblik kg...so decide bukak same2...nsb baik la ade cik sue n cik eni...tq korg...ekekeke...kalo xlg la sedey aku...saat ni lak rindu masakan mak aku...mesti 1st day bukak pose mak masak lauk kegemaran kitorg..masak lemak ikan keli...uwaa kecur air liur tuh...saba la wahai ati...pe2 pun aku kene kuatkan semangat...dharap pose thn ni aku dberi kekuatan dlm diri...salam ramadhan....salam kerbekatan...

0 comments: